Merhaba herşeyin hayırlısı sıkmayın canınızı benimde ilk gebeliğim tüp bebekti ikimizdede bir sorun yoktu ama olmuyordu, şimdi 22 haftalık hamileyim ve kendiliğimden kaldım süpriz bir şekilde belki sizinde böyle bir sürpriziniz olur üzmeyin kendinizi☺️