Meli yardımcı olmak adına ben de seninle benzer sorunları yaşadım; ek gıdaya geçişte zorlanıyoruz, acemilik de var ondan oluyor, doktorumun yönlendirmesiyle yavaş yavaş düzen oturtmaya başladım diyebilirim.. Oğlumda da turuncu-pembe çiş olmuştu çünkü, doktoru aç kalıyordur besle dedi. Sabah 9-10 arası emzirmeden önce kahvaltısını yaptırıyorum; kahvaltıda lor peyniri (ben yaptım), haşlanmış köy yumurtası, bebe bisküvisi (ben yaptım), pekmez gibi şeyler yediriyorum. Üstüne biraz su veya ıhlamur içiyor, sonra beni emip tekrar uyuyor. Uyandığında hemen taze yoğurt veriyorum, bazen içine meyve de ekliyorum. Öğlen sebze çorbası, onu da yiyip gene uyuyor. Uyandığında ya sadece meyve ya da gene meyveli yoğurt yediriyorum. Akşam da saat 6-7 gibi öğlenki yemeğini yiyor. Uykudan önce 1,5-2 saat ara koymaya çalışıyorum ki uyurken karnı ağrımasın, rahatsız olmasın diye. 21.30-22.00 gibi gece uykusuna dalıyor artık. Sonra 11 ve 1 gibi gene emmek istiyor, uyanmadan emiyor ve sabah 07.30’a kadar uyuyor. Kahvaltıya kadar arada 1 kere daha emzirip kahvaltısını hazırlıyorum artık. Bunu oturtana kadar çok zorlandım, kolay olmadı, ben çok zor adapte oldum ek gıda dönemine. Ama yavaş yavaş oturuyor sanırım düzeni.
Umarım yardımcı olabilmişimdir🤗