egekusumm Bir hafta sonra oğlumun doğum günü var.ne hazırlayacağıma karar veremedim.bana yardımcı olur musunuz hanımlar?🌸
Aryemus_3 egekusumm Ben sarma dolma havuçlu çikolatalı irmikli toplar yapmıştım pırasalı börek kurabiye buğday salatası bide pastasıydı zaten
acimavi egekusumm biz akşam 6 da yaptık doğum gününü, eniştem ve kaynım o gün işe gideceği için. O yüzden karın doyurmalık şeyler olsun dedim. Doğum günü pastası tabii, 2 farklı çeşit börek, biber dolması, mercimek köftesi. Kek de vardı aklımda ama yenmez fazla olmasın diye yapmadık
Kimeneayol egekusumm mercimek köftesi, dolma ya da sarma, börek, tatlı tuzlu küçük lokmalık kurabiyeler
egekusumm Papatya2636 ben kısır ,sigara böreği, yaprak sarma ,mısır ve içecek düşünmüştüm yeter mi acaba ya çok kararsızım .bu arada misafirlerim de çok değil.
Papatya2636 egekusumm araya bi tatlı sıkıştır canım az geldi gözğme kakaolu browni kurabiye varya 5 dkk ysparsın basit
egekusumm Aryemus_3 ellerine sağlık çok güzel hazırlamşsın. Ama ben çok kararsızım ilk göz ağrım, ilk kez doğum günü kutliycaz.Heyecan da var tabi..😇
Aryemus_3 egekusumm saol canim benimde oyle ilk göz ağrımın ilk yaşıydı kaç kez menü değiştirmiştim 😂
Aryemus_3 egekusumm tabiki 28 aylik oğlum şimdi ilk doğum gününe hazırlık yapıp çağırmistim yakın çevremi 2 yaşına pastasını kendim yaptım babasıyla sadece kutladık
egekusumm Aryemus_3 öyle yapmayı düşünüyorum bende ki öyle olacak büyük ihtimal nice yaşları olsun oğlunun.🙏💙
Asyaayaz1 2 hafta önce yaptım 15 kişiydik mercimek köftesi,dereotlu poğaça (,kar topları bunu kesinlikle yapmalısınız 3 dkda)yaprak sarması kıymalı ve patatesli sigara böreği ve pasta vardı.yetti arttı bile :)güzel yaşları olsun ❤️
egekusumm Asyaayaz1 kalabalık değil bizimki.menün de eksiksiz olmuş ellerine sağlık bir de cnm o kartopları tarifini yazıp yada nerden aldığını paylaşır mısın benimle ?bu arada tşk ederim.🤎
egekusumm Kimeneayol bende kısır,2 çeşit sigara böreği,patlamış mısır,browni pasta ve tabiki oğlumun yaş pastası kesin bişeyler daha eklemek istiyorum sizden fikir alacağım.
28mnkdnymmm5 egekusumm nohut salatası , tahinli ve sade poğaça, kıymalı ve peynirli su böreği, yaprak sarması , damla çikolatalı kek, tuzlu kurabiye, çaylı nescafeli kurabiye, patlamış mısır hepsini oğlumun doğum gününde yaptım belkii fikir oluur🌸
Mucize2020 egekusumm geçen ay yaptım bende şu şekilde;.kıymalı gül böreği,peynirli poğaça, yaprak sarması, mercimek köftesi,şeker hamurlu kurabiye kızımın baş harfiyle,Amerikan salatası, cup kek, yaş pasta, tulumba tatlısı, içecek çay kuru pasta da vardı 😍