Bebeğim 1 hafta önce 1 yaşına girdi. Yüz üstü durmayı hiç sevmediği için önceki aylarda yerde vakit geçiremedik çok ağlıyordu. 11.ayda kendi isteğiyle biraz biraz yüz üstü durmaya başlayınca beraberinde sürünerek emeklemeyede başladı, ayaklarına basmayada alışıyor. Yere bıraktığım zaman kafasını aniden yere vuruyor bu yüzden bende dikkatli yaklaşmaya çalışıyorım onu tamamen özgür bırakamıyorum. Henüz tutunup kalkma sıralama vs yok. 18. Aya kadar vakti varmış ama insan yinede yaşıtlarının ayakta durduğunu,yürüdüğünü görünce üzülüp stres oluyor.. evimizde çok küçük rahatça geniş bi halı sermeye bile alanım yok çok üzülüyorum ve zorlanıyorum çevresen gelen sinir bozucu yorumlarda cabası. Var mı bir tavsiyeniz……