NaimeYilmaz Bebelac gold 3 numaraya geçtiğimizden beri geceleri hemen acıkır olduk. Zaten 210cc içiyor arttırmak istemiyorum. Bazen yarım ölçek fazla koyuyorum yok🤷♀️ Benim gibi aynı sorunu yaşayan var mı?