Arkadaslar alltan bir disimiz cikti usttende 4 dis birden gorunuyor 9 ayligiz iştahımız tamamen kapandi parmak biskuvi kraker falan yiyor baska kaşıktan aglayarak kaciyor ve budurum 1 ayi gecti neler verebilirim bu durumu yasayan varmi gidasiz kalmasindan endise ediyorum😓😓