mertgngr Bebeğim 4 aylık dış kulak iltihabı oldu antibiyotik kullandık sonrasında kbb doktoru kulağının içini alet ile temizledi daha çok küçük ileride sorun olur mu diye tedirginim böyle bişey yaşayan var mı acaba :(
Deletedmom5284 Sorun olmaz kızımın hep temizliyorlar cihaz kullandığı için 2 ayda bi temizletiyoruz 23 aylık şuan
mertgngr Deletedmom5284 ne zaman başladınız peki çok geçmiş olsun sizede, ben sürekli temizletmek istemiyorum umarım gerek kalmaz :(