Deletedmom_41 Papatya2636 Olabilir ya da emiyorsa sizin yediginiz gaz yapmistir yiyorsa kendi ama iyi bisey rahatliyor her turlu😁
tubiiik_ Papatya2636 kötü kokuyorsa üsütmüs olabilir kokmayandansa normal gaz cikartmasi cok pırtlı bi bebeginiz olabilir buda iyi bisi
Nargiza97 Papatya2636 2.5 aylık bebeğim. Çoktan beri kendim çıkartmiyorum gazını kendisi çıkarıyor 2 türlü😄rahatsızda olmuyor 🧿
Papatya2636 Deletedmom_41 gazını çıkarıyor hemde çok🤷🏻♀️Ağızdan alttan sanki halen sancısı car gibi kıvranıo