Sjsgsjsui bend ek gıdaya yeni geçtim tadım yapıyoruz daha ilk gün yoğurdu güzel yedi yani tatdı sonraki günler ağzını Bile açmadı zorlamadım ama pes etmedim her gün tatması için teklif ettim bugün diğer günlere göre çokkk iyi yedi. O yüzden yavaş yavaş tattır zorlamadan sever hemde daha ilk defa yemiş yavrum alışır annesi yavaş yavaş 🥰