Zeynepp44dz benim bebeğim emmiyor ve ben mamajoo pompamla sütümü çoğaltıyorum o kadar diyim 😊
Sütüm cok azdı benimde 2 haftadır düzenli sağımla cogalttım. Gün geçtikçe artıyo cok sükür. Kesinlikle öneririm. Çift başlıklı sağdıgımda performansı düşüyo sadece o yüzden tek tek yapıyorum. Geneldr göğüs pompalarının sorunudur ikili de performans düşüklüğü. Tek başlıklısını alın derim.