Kızlar merhaba. Kızım haftaya 1 yaşına girecek. 5aylıkken kendim uyku eğitimi verdim. Evde hasta olmazsa, diş dönemleri haricinde falan çok güzel gidiyor ama sıkıntı gittiğim yerde uyutamıyorum uyusa da çok kısa uyuyor. En ufak seste uyanan bi bebek. Doğduğundan beri yanında televizyon açtım sese alışır dediler alışmadı mecburen biz ses çıkarmamak zorunda kaldık. Dün annemlerle yaylaya gittik. Evden çıkışımızı uyku saatine getirdik yolda uyudu ama bi ara durduk eşim emniyet kemerini çıkardı o çıt sesine uyandı bi daha uyumadı son zamana doğru iyice huysuzlandı uykusu bölündüğü için eve zor attık kendimizi. Akşam 8.30da yatırdım 12 gibi babam odanın kapısını kapatmış açarken gürültü oldu uyandı 4e kadar uyutamadım uyku döngüsünü tamamlamış oldu sabaha kadar uğraştık. Bir de her yerde beşik yok haliyle yer yatağı yaptık yolu tutup gidiyor uyanınca. Evde gece uykusu çok nadir bölünüyor bazen ağlıyor ama genel olarak uyansa da kendi kendine konuşup oynayıp tekrar uyuyor. Bi yerde uyutsam eve gelirken uyanıyor ve saatlerce uyumuyor o yüzden gündüz uykuları haricinde gece uykusunda her zaman saatinde evde oluyorum. Ne yapabilirim tecrübeli anneler? Aşabilir miyim bu durumu? Etrafımızda var böyle bebeklik geçiren ama 3-4yaşından düzelmedi diyor geneli