Merhabalar bebeğim 2 ay 22 günlük elini ağzına götürüyor parmaklarını emiyor kollarını emiyor.Doktora götürdüm damakları kaşınıyor o ona huzursuzluk veriyordur dedi.bir şurup önerdi.Bide fileli kaşıyıcı içine salatalık koy emsin dedi.Başka doktora gidipte bu dönemde başka deneyimleyen var mı ?