Kızlar selam, ben 7 ay sonra ilk defa regl oldum. Ama kanamam bildiginiz lohusa kanaması gibi. Beş tane ped değişiyorum bir günde en az. Normalde asla böyle olmaz reglim. Bu durumda doktora görünmeli miyim? Benzer şeyler yaşayan var mı ? Normal bir durum mu ?