selim-im Kızlar şalımı bu şekilde kullanmayı çok seviyorum fakat bir türlü böyle durmuyor ha bire kayıp önüme geliyor var mı çözüm önerileriniz ?
Prensesminik42 selim-im ütüleyip kullana bilirsin birde katlarken sürekli aynı yönden katla başına al bi zaman sonra şal kendiligimden katlanır
derinimm2020 selim-im ipek şallar böyle tok durur ama bu şalın kumaşı yumuşak biraz hatta penye gibi duruyor. Penye yapışır yüze kat yerine bir kumaş vs. koymuşlar muhtemelen.
Ozlemceylann selim-im şalın bir ucunu kısa bırakmanız gerekiyor kısa kalan tarafı saklayacaksınız uzun tarafı da önde bırakacaksınız
selim-im Prensesminik42 şal uçlarından bahsediyorum canım kız bir ucunu yanına atmış ya bende öyle kullanmak istiyorum ama öyle durmuyor
selim-im EmirMom şal uçlarından bahsediyorum canım kız bir ucunu yanına atmış ya bende öyle kullanmak istiyorum ama öyle durmuyor
selim-im derinimm2020 şal uçlarından bahsediyorum canım kız bir ucunu yanına atmış ya bende öyle kullanmak istiyorum ama öyle durmuyor