Selamlar. 1.4 yaşında kızım var çok hiper aktif öyle böyle değil sürekli miz miz birşeyden memnum değil bağiriyor çildiriyor resmen. Ne yapicağimi bilmiyorum. Uyku sorunu ise doğdundan beri var şöyle bir gece sadece 1 2 defa kalktini hiç gormedim. Geceleri kalkiyor evi dolaniyor çok zor uyuyor. Ne yapmam gerekir hiç ama hiç bir fikrim yok. Kendim artik tükenmiş halledeyim ve 2ci çocuk asla istemiyorum. Korkuyorum 2ci cocuk yapmaya