Yaa sormayın ben de aynı dertten müzdaribim😢 40 ı çıkana kadar hergün sabah ve akşam olmak üzere gündr 2 defa düzenli olarak kakasını yapıyırdu. Bir anda kesildi. Sürekli bir ıkınma hali ama kaka yok. Aile hekimliğinin ve doktorunun tavsiyesi üzerine zeytinyağı verdim. Bir kaç saat sonra resmen içini boşalttı diyebilirim. Tam rahatladı derken süreç yine başladı. Bugün 4. Gün ve yine hala kakasını yapmadı. Zaten gaz sancısı çeken bir bebek, bir de üstüne kıyamam kabızlık sorunu eklendi. Yarın tekrar doktora götürücem. Napıcağımo şaşırdım artık😔