Cindy_35 Derslere hiç gitmedim, sınava birkaç gün kala uygulamadaki soruları çözdüm sadece ve geçtim. Hiç stres yapmayın sadece soruları çözüp yanlış yaptığınız soruların açıklamalarını okuyun. Hep benzer şeyler soruyorlar zaten. Videolu sorular da var kolaydı benim girdiğim sınavda😃