Tr123456 çok canım sıkılıyor bu duruma süt bitecek diye korkuyorum ki bitiyo gibi emsin istiyorum daha sağlıklı çünkü kendimi aşırı strese sokuyorum her mamadan önce emzirmeyi deniyorum ama anlamadım memenin ucunu tutup bırakıyor 2 saniye sonra biberonu kesmemiz lazım ama bu seferde çocuk aç kalacak şırıngaya çekip vermek çok zor mama soğuyor şırınga küçük çünkü ama sanırım süt bitene kadar deneyeceğim