079aslankuzusu Kızlar 7günlük anneyim bugun kızmı emzirdim gazını cıkardım yatagıma yatırdım böle bogazından mı burnundanmı anlamadım sesler çıkartıyodu sonrada burnundan süt baya çıktı bu neden olmustur napmalıyım böle bi durumda
Mrvll 079aslankuzusu bizde de ilk haftalarda oluyordu normal demişti doktor burundan kusması. Bir süre sonra geçecek. Bir yapılarının (tam adını hatırlayamıyorum) tam gelişmemiş olmasından dolayı burundan süt akabilir demişti. Sütün fazlasını kusar zaten. Fazla içmiş demek ki
079aslankuzusu Mrvll 7günlük daha once hiç yapmamıstı ama bugun emziriyorum burnundan geliyo acaba iki saatte bi emziryorum süreyi uzatmalımıyım
Mrvll 079aslankuzusu hayır daha çok küçük iki saatte bir bile geç, sarılık olmaması için daha sık emzirin ya da böyle devam edin .Gelsin burundan sorun yok. Sürekli gelmeyecek. Geçecek kendi bebegimden biliyorum. Fazlasını kusuyor.