edaninannesii Msssmy biz hep uni baby kullanıyoruz çokta memnunum leke çıkarici olarak minoris sprey kullanıyorum üzerlerine sıkıp makineye atıyorum direkt
sumeyye2201 Msssmy persil tavsiye ederim 1 sene kullandım çok memnunum toz deterjanda da alo kullandım ondanda memnun kaldım. Ama leke bırakmayan sıvı daha iyi oluyor canım yani deterjan lekesi kalmıyor hiç temizliğide güzel tertemiz mis gibi oluyor çamaşırlar.