Tazeannee13 Selam anneler normalde sleppy bebek bezi kullanıyordum çok da memnunum bize hediye gelen bebem natürel aylık bezi kullanayım dedim ve internetteki yorumlarına baktım kötü yorumlarla karşılaştım kullanıp memnun kalan var mı acaba
Magnolina Tazeannee13 ben kullanıyorum çok da memnunum asla sızdırma yapmıyor sleepy de sürekli çıkıyordu üstüne
Gzdzeynep Tazeannee13 ben arada molfix bulamayınca aldım kullandım bence fena değil hatta sleepy den daha iyi gibi geldi bana sleepy çok toplanıyor pamuk pamuk oluyordu. çok şükür artık bez derdinden de kurtulduk ama bebem natural de iyidir fena değil
Eminneee Tazeannee13 Ben kızıma indirimde ne buluyorsam onu alıyorum bebem natural aldım geçenlerde 2 hafta oldu kullanıyoruz memnun kaldım sızdırma vs yapmıyor pişikte olmadı
Tazeannee13 Magnolina anladım teşekkür ederim yorumlarda pişik ve yara yaptığını söylemişler de o yüzden kullanıp kullanmamak konusunda kararsız kaldım
Melek1921 Sleppy kullanıyordum bende denemek için almıştım güzel bir sıkıntı yaşamadım fiyatı biraz daha uygun diye 1 paket daha aldım
Tazeannee13 Melek1921 teşekkürler kirlenip çöpe atılıyor sonuçta herhangi bi sıkıntısı yoksa bence de ucuz olan kullanılmalı
Magnolina Tazeannee13 bizde yapmadı ama çok sıcak hava kaka yaptıktan sonra yıkıyorum ıslak mendil kullanmıyorum etkisi olabilir onunda