Bebeğim 4 aylık olmak üzere. Şimdiye kadar rutin bir uyku düzeni vardı. Akşam 9 da en geç uyurdu. Bu birkaç gündür gündüz çok fazla uyuyor , hâliyle gece uykusuna geçmesi de gece 12 yi buluyor. Gece iki üç saatte bir beslenmeye uyanıyor onda sorun yok. Ama uykuya daha erken gecmesini isterim eskisi gibi. Bizi de yoruyor bu durum.
Bu şekilde olan var mı? Nasıl bir düzen oluşturmalıyız eskiye dönmek için?