kirmizibasliklikiz_ Klymeneninatlasi aynen alin baslayin ben mesela öğün olarak vermiyorum ogle yemeginden sonra ara ogun olarak icine meyve atiyorum o sekilde veriyorum :)
basak776 Klymeneninatlasi tüm itimatlarda satılıyor. İtimatın ürünleri çok kaliteli biz kendimiz için de peyniri vs oradan alıyoruz. Sütü de cok güzel yogurt mayalamak için alıyorum. Hangi ildesiniz bilmiyorum ama her yerde itimat var.
Klymeneninatlasi basak776 o yok ne yazık ki 🤷🏻♀️ Migrosa baktım kalmamış bende içim sade aldım yarın deneyeceğim ☺️
deniz_063 Klymeneninatlasi evet öylede güzel olur bizimki biraz gıcık bu konularda meyveli yoğurdu zorla yediryoruz😂😂