Gzd_erclk Dün rota aşımızı olduk haftaya da menenjit olucaz özel aşı ama ateş yapıyormuş sizde böyle bir durum oldu mu? Ve fiyatı ne kadar bu aşının? Bizim doktorumuz BEXSERO marka al eczaneden gel vuralım dedi. 🤷🏻♀️ İyi mi sizce
acimavi Gzd_erclk en önemli aşılardan birisi. Bence muhakkak yaptırmalısınız. Şu anki fiyatı 900 diye yazmışlardı geçen gün burada
Kk41 Gzd_erclk küçükken vurulunca dozları fazla oluyor . 8.10.20 aylıkken bexero 900 TL olmus Aylıkken de nimerix oldu
Yaduuu Gzd_erclk 3. Ayda bexsero ve nimenrix aynı anda yapıldı. Bexsero ağır bir asi olduğu için aşıdan önce carpol verildi. Ateşi çıkmadı ve huzursuzluk yaşamadık. Ama 5. Ayda bexsero yapılan bacağı kızarmış ve şişmişti. Ateş vs olmadı. 13. Ayda birde hem bexsero hem nimenrix olacak ikiside 3 doza tamamlanıyor.
acimavi Gzd_erclk biraz ağır bir aşı ateş yapabilir, ben de çok korkmuştum ama kolay atlatmıştı kızım, inşallah sizin bebeğiniz de kolay atlatır🌸
Gzd_erclk Kk41 aaa doktorumuz 3. Ay ve 5. Ayda vurucaz 2 doz dedi daha başka da vurulması gerekiyor mu büyüyünce?
Kk41 Gzd_erclk tabi en az 3 doz oluyor bexero Nimerix 1 yaş öncesi olursa en az 2 doz olmak zorunda 1 yaş sonrası vurulursa 1 doz yeterli
Yaduuu Gzd_erclk a grubu menenjit aşısı için nimenrix b grubu için bexsero yapılıyor. A grubu için farklı asilarda var. Menenctra gibi doktorunuza danışın bizim Dr riske atmayın ikisi bir yapılınca daha iyi demisti