Mavsnz06 15aylık bebeğim çok utangaç yabncılıuor nasıl yenecegım bu huyunu hiç yalnız kalamıyor yanında hep beni istiyor nasıl alışırsak benden biraz azalsın istiyorum coo yapısııuor
Aysenurgokduman Mavsnz06 imkanın varsa annesi yüzmeye yolla vea kreş gibi bı yere kalablik. Çocukların olduğu emin ol çok acilcak
Wanderlust Mavsnz06 hep evde sizinle mi gecirdi zamanini simdiye kadar? Bazi cocuklarda mizac olarak boyledir ama bazilari erken yasta cok kalabalik ortam/ akran grubu vs gormediginden cekiniyor olabilir
Pupis Benimde ayniydi 17 aylik 1 ay annemlere gittim kalmaya ev kalabalik gelen giden cok oluyo cocuk bir alisti simdi oz guven tavan trafikte dursak karsi arabadakiyle konusmaya calisiyo yani demem o ki eger imkanin varsa boyle bisey yap