Ncyclk26 Merhaba arkadaşlar kızim 4 aylık doğduğundan bu yana Aptamil 1 kullanıyoruz fakat son bir aydır eskisi gibi içmek istemiyor kullanipta tavsiye edebileceğiniz mama markası var mı acaba?
Yagmurr_y Ncyclk26 biz sma kullanıyoruz onu önerebilirim başka bişey denemedik ama duydugum kadarıyla aptamil şeker oranı yüksekmiş bu yüzden aptamil içen bebekler sma yı pek sevmiyormuş🤷🏼♀️
Brutal-Betty Sma optipro kesinlikle Aptamil Bebelac hip hepsini denedim ama sma en güzeli oğlum severek içiyor