Karaaslan2 Bebegim 3. Ayina giricek emzigi degisyirmem gerekiyormu avent yendiogan biberon kullaniyorum. Ve kac cc artik mama vermem gerekiyor . 90 la doymuyor
ssl Karaaslan2 mrb..değiştirmek gerekiyo kısmı biraz tartışılır bence…bende iki aydan sonra aynı marka biberon ucu değiştirmek istedim..iki delikli olanları var aventin ama çok kötüydü bana göre asla içmesi oyle kızım her biberonu çektiğinde içe cokuyodu…hızlı yada yavaş akıslida farketmiy aşırı sağlıklısız geldi bana ve çift almıştık ondan Cop oldu..şuan 4 aylık kızım avent 120 CC lik küçük şişe kullanıyorum hala..ve şuan 3 aylık ise 120 CC verin bence ama CC miktarını çocuk dr’lari doğum kilosu ve suanki kilosunu baz olarak soyluyo genelde..ama bence en doğru olanı bebek kendi belirliyo kusmadigi ve gaz sancısı yapmadığı sürece CC miktarını kendiniz belirleyin..her bebeğin iştahı farklı…
NiLDeRiN Karaaslan2 120 CC deneyin isterseniz bir kaç denemede ne kadarla doyuyor anlarsınız. Biberon ucunu da 2 numaraya çıkarabilirsiniz. Ay ilerledikçe değişmesi gerekiyor. Ben de değiştirmiştim.
MertHan16- Biizm doktor doyana kadar verin, zaten fazla geleni bebek kusar demişti 120 deneyin baktınız fazla geldi 90 demek ki yeterli oluyor veya 110 yapın 100 yapın deneye deneye..
Karaaslan2 MertHan16- peki biberon dgisikligi yapmama gerek varmi uçu yani . Belirli aydan sonra degisiyormu bir fikrim yokta ?
MertHan16- Karaaslan2 Küçük avent biberonun ucu ile kapağını büyük avent biberonuna takabilirsin ben öyle yaptım çünkü büyükte delik daha geniş birden uykudayken çekince geceleri tıkanır çocuk