BalBademmmmmm Kızlar başka bir damladan buna geçtim. Eskisi direk kaşığa damlatıp veriyordum, bunda öyle değil şırınga gibi birşeyle çekiyorsun, kaç ml vereceğim? Kızım 1 ay önce 7 kgydi, 7 damla mı vermem gerek? Damlayı nasıl hesaplayacağım 😂
Eyllada BalBademmmmmm biz yeni başladık 5 dedi doktorumuz pufa çekip ağzına damlatiyorum kaşığa damlatıp da verebilirsiniz Kac damla söylediyse doktorunuz
Bebegimm1 BalBademmmmmm kilosuna gore veriliyor doktorum oyle demisti oyle yaptim degerleri guzel cikmisti
YgmrEla BalBademmmmmm ocean microfer mi acaba. Doktor 1*0,5 ml yazmış, damlalik var içinde. Tam anlamadım eczaneye sordum 3-4 damla yeterli dedi. Emin olamadım da, bugün 4 damla verdim
YgmrEla BalBademmmmmm prematüre ama benim bebeğim, aynı miktar mi veriliyor bilmiyorum tam 5 kiloya yaklaştı. Sağlık ocağındaki ebe 5 damla ile başlıyoruz biz dedi, kendilerinin verdiği damladan bahsediyor tabi.