Kızlar bızım burda kreş var yazın şmdi yaz okulu yaptılar , yarım gün oğlumu yollamak isityorm konusması filan gelişsin diye ama aşırı salggın varmş yüksek ateş ee covidde çok arttı korkuyorm, çok alerjık bi cocuk hasta olsa kullanabıldığı pek ilaçta yok kâr zarar hesabı yapayım dıyorm gitmemesi daha mantıklı gelıyor. Sizce yollamalımıyım yollamamalımym? Bir de 4. Ay aşısnda nöbet geçirdi aşılaırınıda olmuyor