Merhaba kızlar. Oğluma hamile kaldığımda 3 haftalikken test yapmıştım ve belli belirsiz şekilde çıkmıştı çizgi. Tan 3 hafta önce bir gebelik planladık ve eğer hamileysem o iliskiden olduğuna eminim. Fakat bugün çıkan çizgi bu süreye göre cok net, hemen adet sonrasıydı ve cok ihtimal vermemiştim yumurtlama dönemi uzak diye. Ama varsa da böyle bir çizgi beklemiyordum. Yarin kan vermeye gideceğim, testin yanlış olma ihtimali olabilir mi? Aydınlatırsanız sevinirim
https://www.hizliresim.com/4jqd8ws