16 aylık bebegim var son zamanlarda beni cok yormaya başladı gece uyumuyor, ağlayarak uyanıyor sabaha kadar uyumuyor . Herseye ağlamaya başladı , dişleri leke oldu kapkara diş fırçalamıyor yerlere atıyor kendini gerçekten bu böyle mi devam edecek cok mutsuzum. ben bu 2 yaşı kaldırabilecekmiyim basa çıkabilirmiyim kendimden cok korkuyorum. doldum doldum bugün gidip duvarı yumrukladım ( çocuğuma bişe yansıtmıyorum ) hep etkinlik yapan sürekli şefkat gösteren bir anneydim ben bu hale nasıl geldim , bu kadar sabırsız ve sinirli birisiydim de haberim mi yok 🥺