Minnakordek Mihriballimm kehribar kolye ve bileklikleri kesinlikle önermiyorum herşeyden önce kan akışını yavaşlatıyor ve Allah korusun koparsa o boncukları yutar falan diye de büyük bir riski var
Mihriballimm Minnakordek boynundan çıkardım bugün gidişi olduğu için boynuna oturuyordu ama ayak bileğindeki gevşek birde her boncuk arasında düğüm var
Gul2107 Mihriballimm ben kızıma çok almak istedim arkadaşlarım hediye olarak aldı 2.aydan beri takıyoruz 6.5 aylık çok memnunum
Mihriballimm Gul2107 boynunda sizinde iz yapmıyor mu benim minnoşun boynu yok resmen kilodan o yüzden boynundan çıkardım 😐
Alpegesibel Gul2107 bizde 2 aylığız takmak istiyorum ama 4 aydan önce önermiyorumlar.geceleri çıkartınız mi
Gul2107 Mihriballimm ilk zamanlar herkes küçük dedi çıkar ama hiç rahatsız olmadk çok fazla iz yapmadı rahatsız olsa elleri sürekli boynunda olurdu bence.
Derya52 Mihriballimm Nette yazan herseyi kaile almayın, nete başım ağrıyor yazsan seni kanser yapıyo beynınde tümör var diyo. Bu söuledigim benim güvendiğim ve bu kolyeyi yapan kişinin dediği güvenirim sözüne oyuzden yazdım deneyin bi diye.
2cocukannesi__ Mihriballimm toprak gömüp 2 gün beklettim sonra ılık suda 3 dkka tuttum neyse 1 hafta sonra dişi patladı bende mardinden getirirdim bilmiyorum şans mı ne
Tomrisinannesi-060 Mihriballimm bende aldım kullanıyor bebeğim şimdi faydasınoldu mu olmadı mı pek anlamadım açıkçası
Gul2107 Alpegesibel hayır hiç çıkarmadım gece gündüz hep boynunda. Zararı olsaydı kontrollerde doktor uyarrdı.
Bluesmommy Bizde işe yaradı. Bebeğimin salyasını bıçak gibi kesti. 3-4 gün sonra da ağlamaları azaldı. Eşimle çok şaşırdık böyle bir etki beklemiyorduk.
selosunannesi Hediye geldi hiç takmadım bişey olur boğazına kaçar falan düğümlü aslında ama kıyamadım yine de boğazında rahatsız etti eline ayak bileğinde olmuyor takamadim yani
Aloneeee Mihriballimm orijinallik testleri var cnm. İnternetten bak bi uygula emin olursun en azında. Ben kızımda kullandım faydasını gördüm şimdi aynısını nötrleştirip oğlumda kullanıyorum