Kizlar selam bugün 36 gunluk olduk pazartesi gunu hepatit 2. Doz aşımızı olduk pazartesi gunu bisey yoktu sali gunu sabah dogru duzgun uyumadi bende sevindim gece uyur diye uzerinde durmadim ama gecede uyumadi sabah oldu hala aynı uykusu var gozu kapaniyor 2 dk sonra geri açıyor bunun sebebi nedir bilenler yardımcı olabilirmi normalde asi uyku yapar diye biliyorum ama bizde durum tam tersi oldu ve emzigini agzinda hic tutmuyor direk atiyor