Gin Merhabalar Denizli’de bebeklerinizi gönderdiğiniz kreş/anaokulları hakkında fikirlerinizi almak istiyorum. Araştırmaya başlıyorum bugün ben de. Eğer tayinim çıkarsa Denizli’ye dönmeyi düşünüyorum.
Gin Fenty Önceliğim merkez olacak çünkü merkezde kardeşimle birlikte kalabilirim kendi evimi düzenimi kurana kadar. Tayin sonuçlanana kadar kesin merkezde olacağım. Merkeze yakın ilçeleri de değerlendireceğim okulları yazarken. Tavas ve beyağaç hariç ilçeleri de düşünüyorum özetle😹
Fenty Gin Ben Serinhisar ilçesindeyim bu sene göndereceğim bende şu ana kadar sadece telefonda görüştük ama yüz yüze görüşmemiz gerektiğini söylediler müsait olduğum zaman gideceğim. Şuan sadece alabildiğim bilgi tuvalet konusu. Kaç yaşında çocuğunuz tuvalet konusunu bitirdiniz değil mi?
Gin Fenty Dört yaşında olacak eylülde, burda kreşe gidiyor zaten tuvalet vb konuları hallettik. Benim için tam gün olması, mümkünse servisinin olması gerekiyor kreşin.
Fenty Gin Köy gibi düşünün imkan kısıtlı 2 tane okul var burada ikisinden birini tercih edeceğim bende gittiğim zaman daha da netleşir kafamda ama merkezde olacaksınız oradan bakmanız daha iyi olur sizin için. Kira durumu da bu ay 1200 TL vereceğiz 900 TL ile oturduk 1 sene haliyle artıyor.
Gin Fenty Kiraları çok iyiymiş😅 Gönül ister ki kızımın okul ortamını hiç bozmayayım ama burda 4000 bandında ev kiraları😟 2500 de kreşe veriyorum faturaları diğer ihtiyaçları derken başa çıkamayacağım ekonomik olarak.
cottoncandy Gin Merkezefendi ilçesindeyim. 23 aylık şu anda. Ekim ayında iznim bitiyor ben de yakında işe geri döneceğim mecburen.
Gin cottoncandy Hayırlısı olsun 🙏 bir şeyler bulursam burda yazarım size de. Benim henüz kesinleşen bir durum yok ama.