Merve3939 Merhaba kızlar bebeğim 1 aylık dün gece baya Gazı vardı sabahladık siz hangi gaz ilaçlarını kullanıyorsun hangisi sizlere iyi geldi ben colinox kullandım pek yaramadı gibi şimdi de nurse harveys aldık iyi gelicek mi bakalım