tugbac mavigokyuzu120666 birden kısalıveriyor Ben ilk 1 ay akşam 9da kucağıma alıyordum gece 12ye 1e kadar emiyodu. 5er dakika bırakıp uyuklayıp uyanıp emmeye kaldığı yerden devam ediyordu ..