Oğlum 23 aylık. Bir yaşına kadar bir şey olmadı ama sonrasinda ara ara ateşlendi üç dört defa farklı sebeplerden. Ama bunlar yüksek ateşler oldu, 40′ı geçen ateşle hastaneye koştugumuz oldu. Şimdi yine öyle bir dönemde. Ama ateşi çok fazla yükselmiyor şükür. Dis ateşi olmuştu zaman zaman ama 38 derece ateş şimdiye kadar hiç olmadı.
38.5 diş ateşi olabilir mi?
Başka bir belirti yok, derdini anlatabiliyor bir yeri acıyınca buz ister, “diş buz” diyor bazen. Ama daha çok küçük olduğu için oyun mu yapiyor ciddi mi emin olamıyorum.
Sizin bu konuda deneyiminiz fikriniz varsa benimle paylaşın lütfen 🤍