Fatmanurdmn Benim oğluma da sürekli ay minicik falan diyorlar. İnsana takıntı yaptırıyorlar halbuki çocuğun gelişimi gayet iyi ama insan takıyormuş.
Bırak desinler inan doktor önerene kadar annemlerde hep mama verelim falan dediler dinlemedim. Sütün yetmese çocuk rahatsız olur, açlığında sürekli ağlar, uyuyamaz, çişli bez sayısı az çıkar 😊
Hiç boşuna mamaya bulaşma 1. Ay kontrolüne kadar sabırla bekle sen. Gerek görürse doktorlar söylüyor zaten. Biz şimdi kesicez zaten sadece geceleri bazende sabah ilk öğün sonrası veriyordum şimdi bazen gece bile vermiyorum alıştırıyorum. Hm eğer mama vericeksen de önce emzir her iki göğsünü 20 dk. Sonra 30 cc ile başlarsın vermeye ya da 60 cc ile başlarsın bakarsın ne kadar içiyor diye ayatı ona göre yaparsın 🤍