Canlar oğlum 13 buçuk aylık parmak ucuna basıyor. 9 aylıkken koltuklardan tutunup kalkmaya Bi yerleri tutarak yürümeye başladı ama hala kendini bırakıp yürümedi şuan yürümeye çok hevesli hiç apalamak istemiyor gitmek istediği yere yürüyerek gitmek istiyor gelip benim elimi tutup benden destek alarak yapıyo bunu parmak ucuna bastığı için kendi dengesini sağlayıp dikilemiyor. Bizim gibi olanlar nasıl Bi yol izlediniz öneriniz var mı acaba bu konuda. Sizlere Bi danışıyım istedim memleketteyim dönüşte olmadı doktora götürmeyi düşünüyorum.