10 aylık. Sabah kalkar emer ilk uykusuna kadar oyun. Sonra kahvaltı uyku tekrar kalkınca bi çorba yada meyve falan yediririm. Akşam üstü de 7 8 gibi uyuduğu için genelde 5 6 yemek yediririm tamam. Uyurken emiyor, aralarda bazen emmek istiyor emiyor da gece de emiyor.
Yeterli değil mi?
Annemler kayınvalide yengeler falan ağını boş bırakmıyorlar öyle saatli değil o an ne yiyorlarsa ona da yedir falan modundalar. Salata domates kuruyemiş meyve ne olursa Yeni yemiş olsa bile farklı bir şey görünce yiyor benimki de. Zaten biri bir şey yiyorsa ağzına bakıyor ister hemen vs siz nasıl yapıyorsunuz.
İsteyince yediriyorum bu arada sadece yedirmek için çabalamıyorum illa yedireyim diye bi çabam yok ondan bahsediyorum yanlış anlaşılmasın