susiron Evet kitapta da 3 yaşından itibaren daha etkili olacağı yazıyordu. Umarım geçici bir süreçtir. Benim kızım da 21 aylık. Yavaştan bağırmalar, tutturmalar başladı. Çok çok bunaltıyor bazen. Dışarı çıkmak bizim için çok zor çünkü evin içinde peşinden koşuyorum sürekli. Üstünü giydirmiyor, ayakkabıyı giymiyor. Daha çıkmadan pestilim çıkıyor:))Allah yardımcımız olsun.