Merhaba anneler,bebeğim 12 ay 20 günlük , 3 .aydan.beri herşeyi ağzına götürüyor,önceden diş dedik filan tamam da ,hala devam eden bir durum var ,ve her daim yapıyor bunu ,oyun oynamıyor ne bulduysa ağzına alıp ısırmaya çalışıyor ,böyle bir durum yaşayan var mı ? Acaba nasıl önlem alıyorsunuz bunun için