Merhaba hanımlar başına gelen varsa tavsiyede bulunabilir mi ? Dikiş yerimin tam üstünde bi şişlik oluştu doktoruma gittim muayene için içerden sıvı alabilir miyim kan mi iltihap mi emin olalım dedi tabi dedim simsiyah kan çekti şırıngaya. Kendini zorlamışsın farkında olmadan dedi. Pansuman verdi, kendine çok dikkat et zorlama; enfeksiyona çevirebilir dedi. Şişliğin olduğu yer uyyşuk ve arada zonkluyor. Başına böyle bişey gelen var mi? Tavsiyelerinize ihtiyacım var 🥹