Oğlum 3 yaşında tuvalet eğitimine başladım ama çişinin geldiğini anlıyorum götürüyorum tuvalete bir damla gelince yapmayı bırakıyor tutuyor bitti mi diyorum bitti diyor yada kendi kalkıyor oturmak istemiyor tamam diyorum giydiriyorum içeri getiriyorum iki dakika geçmeden yere yapıyor çişini günde 20 kere çiş mi yapılır ya sürekli içecek içtiği için çok çişi geliyor ama yapamıyorum kafayı yemek üzereyim bile isteye içeri yapıyor konuştum sevdiği şeyleri aldım oyuncak aldım bir kere yaptı ödül niyetine ama yok hiç bir şey işe yaramıyor hazır mı değil acaba diyorum ama 4 yaşına yaklaştı