Kızlar hamileliğimin 8 ayından sonra sol küreğimde bir ağrı başladı Ağrı geldiği zaman sürekli midemden gaz çıkarma isteği oluyor ve böyle saatler süren bir masajın ardından anca rahatlayabiliyorum doktora gittim sırtını Üşütmüşsün dedi bana ki çok saçma bir cevap Bence bu daha önce hiç üşütmemiş biri değilim bu durumu yaşayan ya da benimle aynı durumda olan yakını olan var mı artık dayanılmaz hale geldi şu an misafirim var ve ağlayarak hareket edecek hale geldim