Kızlar bebeğim 20 haziran doğumlu yaklaşık 3 gündür deli gibi ağlıyo sabah akşam mosmor oluyo ağlamaktan herşey deniyorız işe yaramıyo atak haftasında mı oluyo şuan anlayamadım hesplarıma göre 4 hfta bitmiş 5 inci hafta içinde galiba ama 4 gündir sürekli ağlıyo çocuk perişan oluyo varmı öyle atak haftaları anlamıyorum yarfımcı olur musunuz