Pnarferah Arkadaşlar şimdi 2 yaşında oğluma oda yapmak istiyorum ama sizce Montessori yatak mı yoksa baza alıp bariyer mi takmalıyım. Çok kararsızım hangisi daha kullanışlı olur kullanan anneler yardımcı olursanız sevinirim🥰
Gin Pnarferah montessori kullanıyorum hala kızım eylülde dört yaşına girecek. Memnunum memnun olmasına ama taşınınca normal yatağa geçeceğim.
Benisahtesevme2 Pnarferah kuzum yatak baya büyük yanı benı suan esım yatıyor onda zaten ılkokul çağına gelınce de çocuk odası olarak kendı seçer yatak odasını hem ders çalışma masası falan seklınde bır genç odası yaparız çocuktan zıyade artık sımdılık çocuk odası olarak montessorı en guzelı 7 8 yasa kadar rahat kullanırlar
Pnarferah Benisahtesevme2 orası öyle evet büyük yatak ama çok kullanamaz diyorlar bide ikinci çocuğu da düşünüyorum hani ilerde Montessori olanı küçük çocuk kullanır diye düşündüm büyük çocuğa da baza alırız dedim ama bilmiyorum hani en kötü böyle çatılı değil sadece kenarlı alsam üst kısımları kestirir yatak olarak da kullanırım diye düşünüyorum bilmiyorum nasıl olur
Gin Pnarferah benim kızım tarzan gibi sallanıyor çatısındaki tahtalara tutunup ya da tahtaların üzerinde dengede yürümeye çalışıyor o yüzden😹 Yoksa çok memnunum, yatağın çatısını da örtünce klima vurma ihtimali falan da olmuyor.