yeniannelik_ Xiaomi fritöz kullanan var mı varsa gerçekten memnun musunuz? Yoksa infuencerlerin abartması mı
Asyaveannesi04 yeniannelik_ ben philips xxl olanı kullanıyorum eşim hediye almış çok memnunum ne kızarma yaparken etraf batıyor ne koku oluyor herşeyi de yapıyor