Bebeğim 2 aylık 1 haftadır sabahları bezinde pembe leke var. Yeni doğduğunda da olmuştu birkaç gün geçmişti hemşireler yenidoğanlarda normal demişti ama şimdi neden tekrarladı anlamadım idrar tahlili ve kültüründe bişey çıkmadı tahliller temiz olunca doktor önemsemedi başına böyle bişey gelen var mı