Gzdem32 Bebeğim uykusu geldiğinde uyku krizine giriyor hiç susmadan ağlıyor 2,5 aylık olduk sürekli elde sallanmak istiyor hiç kendi kendine uyuduğunu görmedim gazlı bir bebekti hala gazı var önceye göre iyi biraz ama uyku konusunda önerileriniz var mııı
Yasem12 Gzdem32 benim kızım 2.5 ayllikkken hep kucağımda uyurdu gündüzleri yatağına bırakınca uyanirdi daha küçük olduklari için anne kokusu istiyorlar galiba .uyku krizine girmesinin nedeni de uykuya geç götürmeniz olabilir ikinci esneme uykuya geç götürdüğünü anlamına gelirmiş uyku meleği seride hanım videosun da anlatmıştı 2.5 aylık bebeklerin uyku aralıklarına bir bakın belinise yarayabilir en azından uykusu geldiğinde krize girmeden ağlar .benim kızımda 2.5 aylıkken kayınvalidem bendeydi anne bu kzin uykusu var yaptırayım diyordum yok baksana gözünde uyku yok diyordu kızım bir gün boyunca ağladı yaa hiç durmadan sürekli ağladı birde sakinlesirmem için bile bana vermiyordu en son kucağından zorla aldım odama götürdüm sakinletirip sesimle bir kucuuk aslancik varmış şarkısını söyledim omzunda uyuyakaldı yavrumm ya ayy uyku krizi diyince aklıma geldi 🥺
pembehanm Benımkıde 3.5 aylık uykusu gelınce ayagıma alıyorum krıze gırıyo 5 dakka 10 dkaka aglıyo dalıyo gozlerı bende ayagımda sallıyorum
Honey23 Yeni dahil oldum bende. Aranızda yeniyim. Az önce başka anneyede yazdım. İnstegram da Minikpandauykuda var. Çok güzel bilgiler veriyor. Ay ay uyku aralıkları gibi.Büyük ihtimal bebeğinizi geç uykuya götürüyorsunuzdur.